zondag 18 maart 2012

Bluebird

Hallo


Hier ben ik terug met opnieuw een werkje van Blackbird designs.
Dit keer is het Bluebird en deze is ook opnieuw gemaakt met garen en linnen van Nina.
Het is gemaakt met linnen 40ct Vintage powder lilac light en garen kleur Sunset.
                                              Bluebird by Blackbird Designs


Nu ben ik begin Maart naar de hobbybeurs in Kortrijk gegaan. 
En daar heb ik 2 prachtige patroontjes gekocht 1tje van Tralala en 1tje van Lily Points.
Deze heb ik gekocht bij de stand 't Gaerenhuys en keek mijn ogen uit zo mooie werken,
en nog aan een betaalbare prijs ook!
Nu wou ik ook het patroontje Bienvenu Carrés Rouge van Tralala,
 maar op de beurs kon ik de naam niet meer herinneren.
Dus dan heb ik er maar over gemaild met de winkel en ze gingen,
 mij laten weten of ze het hadden of niet.
En zo ben ik vorige week naar Gent gegaan om dit patroon af te halen.
Nu had ik op de hobbybeurs ook kennis mogen maken met pixelen.
Dit zijn miniscule vierkantjes die je op een plaat moet steken met een pincet.
Het is een tijdrovende bedoeling, maar ik kan er me goed met bezighouden.


Hello

Here I am back with another piece by Blackbird designs.
This time, it's Bluebird and it has also been made ​​with linen thread and Nina.
It is made with 40ct linen in Vintage light lilac powder and thread color Sunset. 

The rest of the post is just for the Dutch visitors



1 opmerking:

  1. Deine Stickerei sieht hübsch aus Margot,
    ich habe es auch soeben fertig gestickt.

    Liebe Grüße
    Gabriele aus Bayern

    BeantwoordenVerwijderen